Underbara Fredag!

Äntligen fredag igen,älskar verkligen fredagar,framförallt den fredag jag är ledig,hihi.
Är ledig ända tills måndag eftermiddag nu,lovely!
Visst är det hemskt egentligen att man nästan lever för sina lediga dagar,jag gör det för tillfället.Räknar ner dagarna varje vecka,känns jobbigt att ha det så men vad ska man göra?
Vissa dagar är verkligen värre än andra...
Kanske ska ta och öppna ett fik istället,det vore nåt.

Besöket hos sjukgymnasten i dag gick riktigt bra,känns bra efter. Nästa vecka så ska hon visa lite övnningar jag kan göra på torra land med.För nu har jag bara varit i vattenbassängen,vilket jag gillar,ganska mycket faktiskt,borde ta och köpa ett simkort så jag kan göra det oftare.

Vad händer i helgen då?
Fredagen blir mycket lungn,på lördag kommer Milo och co hit.God mat,körslaget och film är planen!
Sedan är det faktistkt inte så mycket mer inplanerat och det gillar jag,det blir som det blir liksom. 
Joo ska ju med Gabbi på söndag till tatueran! 
Vem vet,jag kanske bokar tid själv....


                                       




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0