Imagine

Tosdagen har närmat sig sitt slut och det är helg för fulla muggar! Lovely!
I morgon blir det nog tacogratäng här hemma.

Lchf starten gick kanonbra men hos Liza på tupperwarepartyt så äter jag paj,annanas och blåbärspaj!!
Kom på mig själv när jag gick därifrän! Tänkte inte på vad jag gjorde! Fasen och! Men i morron är det nya tag.
Köpte ett set med 3 burkar som kommer komma till bra använding hoppas jag,men man vet ju aldrig,har ju trots allt en hel del burkar sen innan.

Kycklinggryta som blev min middag igår och min lunch i dag:

2 Kycklingfileer
6 champinjoner
1 halv broccoli
En skvätt grädde
Några droppar soya
Lite salt

Stekte kyckling tills den fått en fin färg,sen la jag in svamp och broccoli,lät det steka med i ett par minuter och sedan hällde jag över lite grädde och lät det koka samman.Ville ju inte ha en så såsig koncistens så jag lät det puttra på några minuter.
Jättegott!!

Serverades med en sallad gjord på:

Gurka
Avokado
Rödlök
Fransk salladmix
Fetaost



Ligger i soffan och tittar på American Idol,och just nu är det en kille som sjunger John Lennons låt Imagine och gör det riktigt bra. Jag gillar faktiskt Lennon,han visste hur man skrev bra låtar den mannen och för er som inte visste så är jag född samma dag och samma år han dog,varför jag skrev det,det vet jag inte egentligen.

                         


Anna Bergendahl gick inte vidare!!! Hurra!!  Hurra!!
Härligt att Europa fattar att det är en helt värdelös låt och inte platsar i eurovision!
Nu var jag lite negativ,men det är ju värdelös och det värsta är att de spelar den på radion hela tiden!
Ja jösses...

Nä nu måste jag ner i bingen,ska upp tidigt i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0