Onsdag


Halvvägs in i veckan och en arbetsdag kvar! Är ledig på fredag! Jippi!

Va skönt det är att sluta tidigt i mellanåt,det gör ja alldeles för sällan! Så i dag blir det lite mathandling,sjukgymnast kl 15 och sist men inte minst STÄDNING! Usch vad det ser ut här hemma,tvätt ska vikas,disk ska diskas och golv ska dammsugas.Det är så gött att ha gjort det så slipper man det på sin lediga dag,då är det ju absolut inget roligt att städa!

Filmen jag såg var urusel! Det är en film som folk spytt på biograferna av,men fy va dålig den var, varken otäck eller spännande! Nä fy!

I morgon börjar jag med Lchf,low carb high fat!
 Nu har jag funderat,letat information och bestämt mig! Testa dör man ju inte av,men den verkar helt ok och jag har bara hört bra om den

                                 


Ska handla hem det som behövs och sen kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0