1 november


är det redan,inte klokt egentligen vad fort tiden har gått det sista.

I fredags var vi på Bogrens i Skövde,kulkul.
Förfest hos Miss I och massa gott att tugga på och härliga gamla vänner. Jösses det är 11 år sedan vi tog studenten.
¨Det går länge mellan träffarna men nu är det faktiskt en dejt inbokad redan vecka 45!
Vi dansade hela kvällen,det är faktiskt riktigt roligt att dansa!
Blir bara allt för sällan mellan gångerna.
Jag kom hem knattandes kl 04:30 på morgen och vaknade halv 9 på lördagen,pigg som aldrig förr och jag som såg fram mot en sovmorgon....


På lördagkvällen hade jag lovat brorsdöttrarna PizzaKväll,mysig!
Vi hade mys i soffan hela kvällen.

Pastarätten var sååå god!



I dag har det varit planeringsdag på jobbet,och den gick i mångfaldens tecken.
Kul att träffa alla kollegor i enheten men samtidigt är det SÅ mycket annat man skulle behöva göra istället för att sitta i smågrupper och diskutera.
Men det är intressant.

Lunch på Wokstugan,det är aldrig fel.

Sitter här och kollar på en av veckans höjdpunkter,Biggest Loser Sverige!
Va bra det är!

Det är så mysigt nu på kvällarna,jag tänder jättemånga ljus!





Sen så



av Marie och Puma

I morgon ger vi oss ut på nya äventyr,
nu måste jag hänga med här,det är ju vägning nu!





Kommentarer
Postat av: Marie L - bakblogg!

Du borde skrivet "mosters lilla älsklingspuma" =D hahahaha

2010-11-01 @ 21:38:41
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0