1:a advent

och jag har fortfarande inte tänt det första ljuset i adventsljustaken.Fy skäms på mig antar jag.
Men det spelar ingen roll känner jag,det är ju första adevent ändå.
Lite pynt har det ändå kommit fram här hemma,men bara lite,tycker inte om julpynt så värst mycket.
Tycker inte om när december månad börjar närma sig,tycker att den månaden är den absolut jobbigaste månade på hela året,jag hade inte haft något emot att ha semester hela månaden och glömma både advent,födelsedag,jul och nyår. Resa bort eller nåt.
Men så funkar det inte så det är bara att göra det bästa av situationen.

Jag och kollegan Har varit på facklig kurs i 3 dagar,på Axvalla Folkhögskola.
Träffade en massa härliga människor,mycket skratt,god mat,mycket intressant information om lagar och rättigheter,fick reda på massa som jag inte hade en aning om innan.
Får allt bli flera sådana kurser.

I lördags var det Taco och vinkväll här hemma med Milo,Mikkis,Gunilla,Mamma och syster.
Oj vad vi skrattade!
Det var verkligen en jätterolig kväll,det blir kanske Idolfinal i Lidköping nästa gång.

Jag har fortfarande inte tagit tag i disken,usch och fy men det ska bli gjort i dag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0