Det enda som är beständigt är förändringen

Laxen är i ugnen med den superhemliga kryddan,potatisen kokar för fullt och jag slappar i soffan för,
Om några timmar är dags för sista jobbpasset och sedan börjar en 4 dagars ledighet! Urgött!

SNÖN har kommit till staden mellan bergen,det tycker jag är mysigt.
Första snön för året är bäst,sen kan det nästan kvitta tycker jag.

Fröken M kom förbi tidigare för lite rast/fika,så snabb fika har vi nog aldrig haft,haha

Veckorna går och går,och igår var det dags för lite trivselkväll med jobbet,spa delen hann jag inte med men middagen var superhärlig. Mycket skratt och god mat,synd bara att sådana kvällar får ett snabbt slut.

Håller på och grejar i min hall,funderar på en sådan här


Tänk er en fin lampa,en ljusstake och korgar under
Tror det vore nåt faktiskt

Gardiner till köket vill jag ha med



Så fina,kan ju ha dem till jul med,fast med röda band

En ny adventssljusstake?




Man blir verkligen aldrig nöjd,eller rättare sagt jag.


Kommentarer
Postat av: Hetta

Hallå där köp blåbär!



Vart tog skåpet vägen?!



Ses imorgon va det va?



kram

2010-11-11 @ 17:41:03
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0