Lidköping,Skövde & nära dödenupplevelse

Ja så kan det se ut när man är ute och åker med mig.
Marie och jag har varit ute och fart denna vecka må jag säga.
Lidköping i tisdags,Iitala outlet ska besökas oftare!
Åå va mycket fint det fanns där.
Det blev lite shopping på Gina Tricot och sedan Kaffe hos Gunilla!
Å Gunilla,den bönan går inte av för hackor.
Fasen va vi skrattade!
Lite mer spontana besök det får det allt bli.
Konstaterade att det går alldeles för lång tid innan vi ses,så en tacokväll är inplanerad den 27 november.

I går satte vi oss i bilen och drog vidare till Skövde för lite hemlighetsshopping och massa affärstittade.
Skåpet är mitt!
Äntligen så har jag bestämt mig!
Vi stannade till hos Fröken M på vägen hem och tog en kopp kaffe.
Eftersom jag är allergisk mot katter så blev inte besöket långvarit då Fröken M för tillfället  har 6 katter!
Kattungar någon??

Jag nös,hostade,kliade i halsen,och tillslut fick jag svårt att andas och då var det dags att bege sig hemåt.
Marie var dock inte till någon hjälp i bilen,under mina försök att andas,utan hon sitter och asgarvar!
 Tack för det,hahahahaah
Det måste sett jäkla roligt ut då jag drar ner rutan för att få frisk luft.



Nu ska jag ta en kopp kaffe innan det är dags att fara till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Skövde utan att besöka moig =(

2010-11-04 @ 12:13:34
Postat av: Marie L - bakblogg!

hahahha ja de va förjävla kul hahahah. Du verkligen tröka ut hela näsan genom fönstret hahhahhaa...



fyfan va sjuk! du är bäst.

2010-11-04 @ 15:36:42
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: ingela ( mamma )

men gumman vad räknar du för hjälp av henne du vet ju hur hon är hahahaha

men du de finns medicin på apoteket .. visste du inte de ???

kram älskar dej

2010-11-04 @ 15:44:10
URL: http://lejondrottningen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

haha, ni är tokiga ni (fast tråkigt att du är allergisk och knappt fick luft) jag börjat nästan småskratta här för mig själv när jag föreställer hela senariot framför mig :)

2010-11-06 @ 22:44:55
URL: http://narilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0