Saturday Sunday

Här har det inte ägnats mycket tid det sista..
Har inte haft tid faktiskt,pausknappen har för tillfället försvunnit.
Ett återkommande syndrom har dykt upp,ja jag är asförbannad,baggi,trökig och är världens mest lättirriterade människa för tillfället.
Jag är less på att strida,less på att less helt enkelt.
Denna gång hoppas jag verkligen att det händer något,annars är det på allvar dags att göra en förändring.
Det är inge bra alltså....

Fick faktiskt till en dejt med Fröknarna M.E.L i onsdags,blev en tur till djurparken,och Miss E och jag fixade mellanmål med bokstavs smörgåsar,varm O´boy och sockerkaka. Mysigt mysigt,men kallt,vääääldigt kallt.

Jobbhelgen är över och jag är nu ledig i 2 helger framåt.
Jobbar faktisk bara 5 dagar på 2 veckor och är sedan ledig i 8 dagar!
Sitter som en smäck!
Precis vad jag behöver..
Har tagit lite semster från fredag v48-49.
Och absolut INGENTING förutom 2 saker är inplanerade,Göteborg och sedan lördagsmys med familjen!
Ska bli fantastiskt härligt! 
Och det blir absolut INGET födelsedags firande,det skippar jag fullstädigt i år!
No way dude!  Bojkottning på högsta nivå!
Får panik bara jag tänker på det,usch!

Usch så lessam jag är,erkänner det...






Men förhoppnigsvis så kommer jag hem på fredag från kursen pigg och glad...

En dusch och sedan The Event,hejåhå



Kommentarer
Postat av: Gunilla

På lördag kommer jag :-)

2010-11-24 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0