FiKa Med JaN


Miss J och Miss A och Miss N i dag,hihi
Det är alltid lika trevligt,får bli lite oftare bara tycker jag.
Jag hjälpte Miss J med lite data trubbel,vips så va de klart!
Man har väl det rätta knycket va,hahaha

Annars så har jag varit ledig i dag förutom lite kvällsplanering på jobbet,som faktiskt är riktigt skönt att få
gjort ibland.

Så nu sitter jag här under filten i soffan och fryser,det är KALLT.

Sitter och kollar hotell i Stockholm,men det är ju en hel vetenskap det där,hur många/rum,pris,datum och massa massa mer.
Vi funderar ju på att fara till Storstaden helgen v 48 för att fira 2st 35 åringar och 1st 30 åring.
Jag ska ta semster hela vecka 49 och kan då passa på att ta helgen med,då blir det många dagar i streck.
Och det är ju alltid gött.

Sparar ju semster inför Thailandresan december 2011,det blir 2011 istället för 2010.
Och härligt ska det bli.

På fredag är det vinkväll som gäller,3 härliga kollegor kommer hem hit,kinamat och vin,vin,vin står på menyn.
Det ska bli riktigt roligt,det behöver vi.

Kanske ska ge mig ut och fota lite mer i morgon?









Kommentarer
Postat av: Miss J

Ho ho!

Ja visst var det trevligt!

Som du skrev det borde bli oftare....

Kramis

2010-10-20 @ 18:11:03
Postat av: Hetta

GLÖM INTE ATT SPARA! :D höhö

2010-10-21 @ 22:57:31
URL: http://hetta.blogg.se/
Postat av: ingela

kolla vandrahem .. de är biligare och dom är finna

spara så mamma kan åka med hahahah

2010-10-22 @ 09:41:37
URL: http://lejondrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0