Fortsättning...

Här kommer lite blider på hur köket tillslut efter mycket om och men blev någorlunda klart,
det fattas lite golvlister och jag ser att jag har fuskat med målningen lite....

                                  

                                 

Sen har jag såklart fler bilder att visa på köket men det visar jag när nya köksbordet är på plats.
Funderar på ett sådant här bord--->

                                                 
 
Jag tror att det skulle passa in riktigt bra i köket.

Det var en smygtitt på köket det...

Jag funderar även på att köpa denna sköningen med till vardagsrummet



Den är lite mörkare än matsalsbordet och tv-bänken men det är ju samma kulör som på
soffbordet,ja det tåls att fundera på.


Jaja,mycke o fundera över men det ska jag inte göra ikväll för i kväll är det
BIOtajm med Miss I.





Kommentarer
Postat av: Marie L - BAKBLOGG

Var de inte ett sånt bord vår bror ville ha med? fint!

2011-04-16 @ 17:41:47
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Jessie

Det vet jag inte, var väl ett wilma på mio?

2011-04-16 @ 18:20:07
URL: http://jessy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0