Onsdag

och jag är ledig i 5 hela dagar! Lovely kan jag säga och välbehövlig. Har varit på jobbet varje dag i 8 dagar nu och det räcker och blir över känner jag.

Och jag har planerat ingenting egentligen och det känns toppen!
Joo jag ska ju hjälpa Milo och flytta på lördag så klart,jag ska köpa en grill och lite kläder tänkte jag.

Men nu ska det fixas lite sallad med avokado och en härlig kycklinfile ska stekas till och ett glas vin ska slinka ner.


Och jag tänkte se en film i kväll o bara sitta i soffan under en filt,det är AVKOPPLING för mig.





Kommentarer
Postat av: hetta

Om du tycker att den 'är fin så är den nog det på riktigt, du har ju liksom classy style du med ;P haha. Tack så mycket!



Ja, jag tror det är blogg.se som har det så, varför vet jag inte, knaskalas, får bara rättstavande människor som ser bra skriva kommentarer? :D

2011-07-23 @ 13:10:59
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0