Födelsedag

31 år?

Herregud, känns som det var i förgår jag fyllde 20. Tiden går fort, helt plötsligt är jag närmare 40 är 20. Hur gick det till?

Inte så mycket man kan göra åt det..

Finfint fika besök har jag haft, fröknarna Johansson. Blev då informerad att mina bullar jag bakade i går är vetebullar, missade tydligen den lilla detaljen att smöra innan degen ska rullas?! Nu tycker man kanske att de borde hon som 31 åring veta MEN detta är andra gången i mitt 31 åriga liv som jag bakar bullar!
Konstigt men sant! Tycker det är urtråkigt att baka! Bakade även en morotskaka ala må bra tidningen, OM jag säger så här: GOD men det känns att den är nyttigare än vanliga morotskakor i smaken! :) Och den fick en otroligt ful yta! En typisk Jessica kaka helt enkelt!! :)

Så dagens födelsedagsfika består av gigantiska VETEbullar o nyttig morotskaka!



Kommentarer
Postat av: ingela ( mamma )

tack för fikat i går ..

va nu rädd om dej när ni åker

och hör av dej på något sätt så ja inte behöver vara orolig .... har du kollat så du kan ringa därifrån ???

kram mitt hjärta o väa rädd om dej

puss o kram

2011-12-09 @ 16:53:17
URL: http://lejondrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0