Rörigt värre

På nåt vis då tycker jag att det är mysigt när det snöar ute, Trots att det har varit snö hur länge som helst nu! Vår hade inte varit helt fel.. Det är fruktansvärt skönt att vara ledig just idag,denna vecka har Inte varit rolig för fem öre, förutom Nathalies 10 års dag i onsdags! Typiskt nog då hade hon redan spelet jag hade köpt till henne,så hon ska Få pengar i stället då går hon köpa vad hon vill och jag tar med det till jobbet i stället. Maginfluensa härjar på jobbet och flera har blivit hemskickade i veckan,det rör verkligen Runt i magen,men det händer liksom inte mer nu! Och nu kan jag absolut inte bli sjuk! Jobbar i helgen och Milo Har kalas i morgon, för hon fyller år i dag! Grattis kära Milo!

Kommentarer
Postat av: Milo

Tack snälla Jessica även om jag tycker att det inte är något att fira att man blir äldre!!

2011-02-14 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0