Vecka 6

5 dagar går otroligt fort och Tjoff så är ledigheten över. Verkligheten kallar igen. 10 barn ikväll,verksamheten växer och växer. Och det är roligt! Försöker lära mig att blogga från telefonen,är lite Kär i min nya telefon,hihi förstår dock inte hur man laddar upp Bilder från den.... Jag har äntligen tagit tag i packningen, halva köket är nerpackat, Gaderober har blivit rensade och massor massor ska till tippen! Denna flytt så ska jag vara ute i god tid,så att själva flyttdagen inte blir så mastig. Så har du inget för dig 19:e mars så välkommen! I morgon blir det kalas för Nathalie som fyller 10 år! Jösses vad tiden går fort,det var inte längesedan Marie,mamma och jag Låg hemma i influensa och Broder ringde och berättade att de fått en dotter. Och i morgon har jag haft körkort i 12 år! 12 år!?? Det känns det verkligen inte som... Men först ska det jobbas i morgon,så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0