Veckan som aldrig tar slut

Borde sovit för längesedan faktiskt,ska upp och jobba i morgon. Jag kan med och påstå att detta har varit en otroligt lång vecka,känns faktiskt som om den aldrig tar slut...

Denna vecka mitt liv,var på gympa i måndags,Pump i tisdags och fredags,inte illa Fröken lilla!
Pump är faktiskt riktigt roligt måste jag säga,tyckte som barn alltid om att vara med min morbror i tynglyftar- lokalen när han tränade tyngdlyftning förr. Passar nog mig rätt bra känns det som.
 Har bokat in mig på tisdag och ska även boka fredag.
Gympan på måndag kan jag inte gå med på då jag jobbar kväll.

Fick sålt mitt fina ekbord i dag,fick göra mig av med det så att nya härligheter kommer plats

Ut med det gamla



Och in med det nya



Sedan så är det en sak till jag ska köpa och det är en sådan här sänggavel och sängbord






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0