Lördag

Vaknade för en timme sedan, har ätit o är inne på andra kopp kaffe, fastnade framför Tvn, en dokumentär om gastric bypass patienter. En kille på knapp 20 år väger över 200 kg. Han kan inte göra något själv, inte ta på mig, inte duscha kan knappt gå själv, så tragiskt! Och så ung...

Jag är inne mitt i jobbhelgen, första natten är avklarad o två kvar sen är jag lång ledig! Har nog aldrig haft ett sådant bra schema som nu, 3 veckors schema, jobbar 8 nätter på två veckor och är sen ledig tisdag-tisdag, så GÖTT!

Jag jobbar 8 nätter till innan Thailand! Med mina 2 veckors ledigt som jag har så blir det inte mer nätter än så!

Att jobba själv på förskolan på nätterna är inte speciellt roligt, man har ingen o prata med på 9 h, det är enda nackdelen, annars så trivs jag jättebra o jobba så här!

Måste sätta mig o skriva ner en lista på vad jag behöver köpa med på resan..
Har någon nåt bra tips så Tack!


Bild från Borås i somras när September uppträdde.


Kommentarer
Postat av: emelie

hej pisspottahur mår du kram emelie and nathalie

2011-11-12 @ 19:48:45
Postat av: Jessica

Pisspotta på dig själv!

2011-11-13 @ 00:13:20
Postat av: ingela ( mamma )

ja visade dom hur dom skulle göra för att skriva till dej

kram på dej

2011-11-13 @ 11:19:14
URL: http://lejondrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0