Det

Är tre saker jag är RÄDD för och det är möss,tandläkaren och sprutor!
Och i dag så hade jag tid för TWINRIX
vaccinering!!

Kom hem vid 8 i morses, hade svårt o somna men lyckades till slut. Vaknade vid 10 och sprang in på Toaletten gör jag trodde jag skulle kräkas! La mig o somnade om o vaknade vid 12 o hade så ont i magen! Gick upp, försökte greja lite men såg den där sprutan framför mig o pulsen gick i 300 knyck kändes de som! Fixade lite käk för min följeslagare skulle komma vid 14. Vi åt, jag darrade mig igenom måltiden! Följeslagaren sa: jag trodde inte du var så rädd! Öööööö joooo!

Bad om ursäkt i förväg om jag skulle råka vara lite smått otrevlig,vilket jag blir när jag är RÄDD. Vilket är sällan!

Åkte ner, betalade, frågade lite övertygande syrran om det verkligen behövs fler än en spruta?!? Va händer? Det värsta är att man dör eller?!
Nu Skakade jag!!
Fick sitta ner o följeslagaren försökte få mig på andra tankar genom o prata om massa annat! Men de fungerade inte! Plötsligt ropar någon: JESSICA!
Åå faaaan!

Följeslagaren fick gå med in, jag minns knapp va som hände efter det förutom att följeslagaren fick ett litet skrattanfall o syrran blir irriterad för att jag drog bort armen 3 gånger! Hon fatta nog aldrig att jag var SÅ rädd!

Det bästa är ju att de säger att de inte gör ont men det GÖR ont!!

Följeslagaren fick hjälpa till o boka en ny tid för jag var rätt väck i huvudet! Och då ska jag ta både TWINRIX o stelkramp. Frågade om stelkrampen gjorde ont. Hon kunde ju vart schysst o sagt nej men inte det! Nu har jag de o se fram emot!

När vi gått ut från vårdcentralen så virra vi runt i bilen ett tag o dividera om vi skulle fika. Jag visste inte hur jag hade det sa både jag o nej o jag mår illa!
Följeslagaren tyckte synd om mig o bjöd mig på en glass istället!
Satt i bilen o titta på utsikten, o jag visste knappt vart vi va o säger: skulle vi inte se på utsikten?! Jooo
Men du har ju parkerat framför en stor buske!! :):):)

Har känt mig smått påverkad o virrigare än vanligt hela dagen, och nu sitter jag här och JA det gör ont i armen,som tusan med!
550 kr för o tortera sig själv?!? Grattis!!

Ska ta o krypa ner i varma Goa sängen ,för både arm, huvud o resten av kroppen värker!

MEN zumban i går var så rolig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0