Mysig dag

Har träffat två fina vänner idag. Dagen började med Hoho ( :) )och kaffe på stan. Massa prat, funderingar o skratt. OCH polisen som passerade oss 5 gånger, måste ju vara nåt på gång, tyckte vi! Men vad?!? Jo Sverigedemokraterna hade torgmöte!
De va la 10 engagerade sd nissar som tagit sig ut för o lyssna o titta!
I spöregnet med!!
Vi gick förbi torget o tjejen som pratade läste innantill, hade nog micken nerkörd i halsen! En gubbe stod vid Lindex o skrek RASIST flera gånger vilket mest kändes töntigt! Och vilket polis pådrag de var sen då! jösses!
2 stora starka poliser hade plockats ut till detta hedersuppdrag! De stod mest under taket för o skydda sig från regnet :):):);)
Vi borde stannat o tittat färdigt du!

Och kollar de upp fakta innan de håller torgmöte?!
Enligt en kollega från min enhet (på jobbet) som jag träffade i affären så sa de att Falköpings kommun INTE erbjuder barnomsorg på obekväma tider så som natt och helg. Och de är ju ren osanning, även om kommunen är otroligt dålig på att stolt visa upp verksamheten så finns den, jag jobbar ju i den och jag gjort i många år! ;)

Ikväll kom MrsE hit, och vi åt gott o pratade massor vi med, om allt mellan himmel och jord...

Men nu tror jag bestämt att Patrik Sjöberg kallar igen...,




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ho Ho!

Jo det är alltid väldans mysigt att ses... (:

Och pricken över i et var ju det där "torgmötet" och nissen som yla...hi hi

Kramis så länge



Jennie

2011-10-21 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0