Mysochjagärledig

Kläderna är på och en kopp kaffe ska skinka ner medan jag sitter gött i tvsoffan och ser Snygga Keanu Revees på tv!

Man har under flera dagar kunnat läsa på Aftonbladet om en Eva 96 år som ska och har nu flyttat till Thailand,igår läste man att hon hade sovit i 16 h och i dag har hon gått på stranden, ursäkta men hur intressant är det egentligen?!?

I dag har de skrivits massor om Zlatan som fyller 30 år, och grattis till han men de är han väl inte ensam om att ha gjort?! Måste de va artikel på artikel ang det?
Kanske det bara är jag dom tycker det är tråkiga nyheter, jag vet inte.

Det måste väl ändå finnas andra o mer intressanta saker att skriva om?

Jag har iaf idag varit på rygg gympa med LL och den är både rolig och bra. Denna gången ramla jag inte omkull som sist när vi strechade! Vilken syn!

På onsdag ska vi testa Zumba! Det däremot ska bli intressant! Jag med min taktkänsla som jag verkade glömma i livmodern! :)

I morgon väntar Gekås och Ullared! En resväska MÅSTE köpas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0