Nu...

Har brudarna åkt hem, vi har käkat pizza ikväll och de var så otroligt gott, var evigheter sen sist! Vi såg även filmen Bad Teacher, med Cameron Diaz, helt ok rolig, sevärd!  Vi har varit iLidköping o hälsat på Gunilla i dag, vilket alltid är lika roligt! Hon bjöd på Goaste morotskakan! På vv mötet i dag blev resultatet 0,6!  Ligger på 0,5-1 kg varje vecka o de känns bra. Har väl börjat märka lite på framförallt byxorna, vilket känns som en ännu mera sporre o fortsätta. Målet att gå ner 10-15 kg innan Thailand känns svårt men jag är glad för det dom blir! men 10 kg kanske borde gå om jag  lägger jag växlar upp lite?  Funderar på att gå o lägga mig, är lite trött faktiskt... God natt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0