Varför beställa o pysa i väg?!

Dagen i Skövde har varit riktig rolig! Jösses va vi har skrattat!! Att prova hattar i klädaffärer är nog bland de roligaste jag vet! Stora,små,höga eller låga. Vi provad ( läs Jessica) massor och skrattade högt och mycket!

Vi lunchade på Rådhusfiket o Miss J ville bjuda för att jag hade väntat en h på dem, efter många om o men så gick jag in o skulle beställa, sa att jag skulle bli bjuden på lunch o att min kompis kommer in o beställer o betalar när jag gått ut för att slippa dra in barnvagnen, han svarar ÖÖÖ när kommer hon då? När jag gått ut,svarade jag o han: kommer hon snart, jaaa! Och Miss J skyndar in o kommer ut skrattandes! Då hade killen vart lite nervös o sagt ÄR DU MED HON DEN ANDRA?!?
Stackarn han måste trott att jag skulle dra all världens väg med en kopp kaffe!
Jösses va vi skratta!
O att sitta ute o äta, Gud va härligt!

Köpte 2 tröjor på GinaTricot!
In à smaller size!!!!!
Kul!!!

Nä ska se färdigt på Idol nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0