....

Ska försöka komma till ro och sova, ULLARED väntar i morgon! Ska bli roligt! Hoppas på många fynd..

På förmiddagen i dag var Miss HoHo och jag på stan och fikade, pratade och tittade på folk, finns en hel del stjärnskott i denna stan :) jag gillar våra fikastunder, det pratas om allt och ingenting. Det behövde jag i dag, har känt mig rätt så deppig det sista, eller deppig och deppig, jag kan inte sätta fingret på vad det är jag känner men jag är inte GLAD, och det är inte likt mig alls. Jag är till 98% alltid glad, men de sista 2 veckorna så har jag inte känt mig glad, det förklarar nog mitt magont som M sa förut. Jag har väl kommit in i en svacka som jag måste ta mig ur, komma på varför jag INTE skulle är glad.. Men hur gör man det?
Begrundar livet?
Kan det vara för lite sömn?
Frågorna är många..

 

Milo var här i kväll , vi letade efter mat på flera ställen men de mesta va ju stängt så det blev som vanligt Happytime. Vi pratade och så på. Norska varg veum, den va bra!

Sen ringde M som skulle ut på partaj, så fyra brudar satt och tjötade i bilen, ett stopp hos fantastiska EvaLena blev det med.

 

____________________________________________________________________________________________________________

 


Jag hoppas att jag hittar denna klänning i morgon, och att den sitter fint och att färgen passar mig :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0