Hujedamig

Efter en superhärlig helg med massa mys med min fantastiska smått lite galna familj, så har jag åkt på någon magbacill!! Urk!  Började på  jobbet i måndags natt..
Vetti tusan om det är maginfluensa eller nåt annat, det VÄRKER i magen och jag känner mig konstant illamående hela tiden,speciellt när jag tar modet till och ska äta lite...
Visst toaletten har ju varit välbesökt i 2 dagar men det känns inte som maginfluensa,men det ger väl sig..
 
Jag ligger nerbäddad i soffan med täcket över mig hela tiden....

Här kommer lite bilder från i helgen där det både har dragits nya elledningar så jag silpper förlängningssladdar, jag kan äntligen tända taklampan i vardagsrummet, kanonbra att syrrans nya kille har el behöriget! :)
Det har kalasats för Patrik som fyllde 33 år i lördags, jag fick en helt egen fika, i form av en mega stor bärpaj då jag inte tålde madeltårtan som såg så himla god ut!
Baka det kan syrran!
Jag fick ett jättefint silverarmband av Marie som hon inte riktigt tyckte passade henne.
Och min nya ring som jag beställde på Style by Tyra kom i måndags,fin fin så!

Nä nu ska jag fortsätta att kurera mig och till hjälp så tar jag mig en kopp te och filmen Simon och Ekarna.







Kommentarer
Postat av: Marie L

va roligt att du gillade de! <3



Haha vilka bilder då! vilket team jag och patrick ser ut att va! haha



puss pårej och tack för att du kom!!

kom meeeer!!!

2012-04-26 @ 13:57:29
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0