En grej

Till att lägga till på listan dethänderbarajessica hände i dag..

Jennie och jag satt i lugn och ro och pratade och Milo kom fram, vi prata och helt plötsligt så small det till lite lätt i huvudet, hmm tänkte jag, det kändes konstigt. Tittar på Milo och sen på Jennie och säger: Sket fågeln i huvudet på mig?
De tittar på mig som om jag vore knäpp, och säger JA! Och börjar asgarva! :)
Jag skratta, de skratta, folk vid de andra borden titta och småskratta för att vi skratta. Tjejerna vid bordet bredvid frågade om jag ville ha en servett, och det sa jag ju inte direkt nej till. Men mina vänner fortsatte att skratta, medans jag flera gånger sa fan sket han på mig!?
Jag har nog aldrig sett Jennie skratta så... :)
Roligt var det! Som tur var så var det ju inte en rejäl tömning fågel gjorde..

Ja en erfarenhet rikare blev jag ju i alla fall..
Kan ju säga att håret har blivit rejält skrubbat och tvättat i dag.

Ja jösses....



Kommentarer
Postat av: Hetta

Hahaha va det en fiskmås?:p

2012-08-14 @ 08:43:47
URL: http://hetta.blogg.se
Postat av: Anonym

Ho ho!
Ja, jag skrattar fortfarande.......;)
(Lättroad)
Helt underbart roligt!!<3
Typiskt en sådan grej som bara händer Jessica !:)

2012-08-14 @ 13:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0