Skratt•Buffé•vänner•klipp•prommenad

Efter en lååång sovmorgon så mötte jag upp Fröken J och promenerade upp till Osterian för att äta deras fantastiska ostbuffe. Det fanns så mycket goda starka,rökta,krämiga,brie ostar. Det fanns pasta, korv,oliver, soltorkade tomater,melon,ananas,vindruvor,salta kex,bräck och massa massa mer. Pointsvärdet på denna lunchen blev en sisådär 26 points.
Men det var det verkligen värt!
M.u.m.s!

Sen for vi vidare till Valtorp för en eftermiddags fika. Så mysigt att bara sitta och tjöta lite..

Sen hem igen och då ville fröken J bli klippt av mig, sagt och gjort! Hoppas hon blev nöjd bara. Bra blev det!

Sen traskade jag hem med mitt JÄTTEONDA skoskav som hade blött ner hela foten, så AJ!
Har bakat ett morotsbröd i kväll som blev riktigt gott. 6 pp/bulle blev det då jag dubblade satsen.
Brötade i lite solrosfrön och kli därav att pointsen blev 2pp mer. Hade jag skippat det så hade det blivit 4pp/bulle. Men jag tycker att det är gott och det mättar bra med lite bös i. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0