...vilken kväll...

Kvällen började med lite förtjöt och presentöppning hemma hos födelsedagsbarnet Milo, sen traskade vi ner till Restaurang Gondolino ( förresten när bytte de meny sist? 20 år sen?) jaja maten är god iallafall och en plankstek blev det för min del! Vi pratade o pratade och vi skrattade o skrattade hela kvällen. Kul o träffa Gabbi dom kommit hem från Oslo o Kim från Göteborg!

Packa bärs!!! Ett skämt som vi har skrattat väldigt gott åt i kväll..
Någon som vet vad bärs betyder på norska!? Hihihi

Efter all mat o efterrätt ( kaffe till mig) så gick vi hem till Milo igen o kikade på det allra sista av melodifestivalen, (ursäkta?! Timotej går vidare o inte Thomas Di Leva?! :(
Jag åt alldeles för mycket snacks ( läs Estrella grill chips) så nu ligger jag här i sängen, proppmätt o trötter! Ska bli gott o blunda lite..

Ni vill inte ens veta hur mycket points den här dagen kostat..:)
Men gött var det!!
En långpromenad blir det i morgon bitti...


I morgon blir det kalas för sötaste Nathalie, ska bli mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0