Sommarhud och Köpenhamn

När nya fräknar dyker upp på näsan, pannan ochkinderna så är sommaren här! :)

Har spenderat halva helgen i Göteborg hos min kusin Carina, där vi bara har myst, druckit rose, sprit och tjötat. Och en del barhäng har det blivit med :):) och spriten blev det liiiiiite för mycket för för denna donna som vid 4 tiden fick (om vi säger så här) städa upprejält efter sig... U.r.k

Sen har jag kört ett härligt möhippe gäng som hade haft en härlig dag. Var hemma 05:05 på morgonen, trött som ett helt ålderdomshem. La mig och sov till 10, kunde ju inte sova allt för länge då tåget till Köpenhamn gick tidigt på måndag morgon.

Å fantastiska Köpenhamn, dit ska jag åka igen. Vilken vacker stad! Vi har ätit, druckit, ätit, strosat,ätit,shoppat,druckit,ätit,skrattat, Ätit,solat,ätit,åkt båt,ätit och massa massa mer! Sa jag att vi har ätit? :) Pointsen har jag inte räknat från fredag-onsdag. Kände att det skulle bli svårt och sen så vad tusan gör 5 dagar av 365 dagar?

I dag har jag skött mig, back on track!

Mormor och mamma har vart här i dag och haft fika och balkonghäng med mig, jösses va vi har pratat! Myyyysigt..

Kom nyss hem från lite grillmys hos the J:sons. God mat, go öl och massa skratt och prat. Kan det vara så att jag börjar tycka om öl?! Har aldrig gillat det förr...

I dag ska räkningar betalas, det ska städas och handlas, piffas och göras fin, på kvällen väntar Lidköping! Whooop Whooop....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0