..Härlig fredag..

Egentligen borde jag gå och lägga mig men som vanligt är jag JÄTTEPIGG!
Så filten o soffan är min bästa vän just nu..
Jag och Miss H var och simmade i dag, och var 5:e minut påpekade H att nu har vi simmat 5 minuter, nu har vi simmat 10 min, nu har vi simmat 15 minuter och så höll det på i 45 minuter :):)
Efter en otroligt go simtur så skuttade vi in i bastun o jösses va vart! Jo jag vet att det är en bastu men jag tog ett djupt andetag o gick ut o drog igen dörren mitt i nyllet på H!! Näääää hörde jag där inne..
Jag satte mig i det lilla för rummet i bastun med tre små tonårstjejer som pratade om söta pojkar! Efter ett par min så tittade H ut o säger: Jaså de fanns ingen stol till mig!? O drog igen dörren igen!
Det hela såg jäkligt roligt ut!
Sen blev det lite snurr på stan o handling inför kvällens middag.

Man ser ju inte klok ut efter man vart på badet, jag fick ingen som helst ordning på håret o H trodde hon skulle kunna fixa till det men icke, hon gav upp!

Bjuder på några otroligt speciella bilder! ;);)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0