Mittbena/sidbena

Har bestämt mig för att spara ut luggen, det var många år sedan sist. Men kommer jag och trivas med det tro?

Är inne på min långlediga vecka nu och det är gött! Jättegött!

Jobbade ett extra kvällpass i går och det kändes gott i själen och träffa barnen i eftermiddags ljuset, och bombaderas av massa goa kramar,det var i Augusti som det hände sist.

Jag har absolut inget, NADA planerat i veckan och det är skönt!

I morgon ska det sättas på hög musik, dammsugaren ska få slita o moppen ska få veta att den lever!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, är rejält trött efter 1 h simning, fika med Espen och sen en kopp kaffe med Milo och lite handling! Fullt upp med andra ord!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad snygg du e ❤

2012-03-23 @ 20:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0