Att cykla

är inte så värst roligt! Så nej, jag kommer i.n.t.e att älska att cykla. Visst jag håller med om att det är ett bra och billigt färdmedel,men ack så tråkig! Eller så gnäller jag på cyklingen för att mina ben känns som g.u.m.m.i , och i min r.ö.v  känns det som om ett järnrör planterat sig,hur det nu känns men så här mäste det nog kännas. Jag cyklade järnet till MrsEd i dag, glömdet att andas vid något tillfälle tror jag,spottade lite ,för  järnröret  gjorde s ett snabb besök i munnen! Ner på stan för en fika och m.a.s.s.a tjöt, Fasen klockan är halv 6 jag ska ju va barnvakt senast kl 18!! Hem till MrsEd för att hämta cykelhelvetet och upp på cykeln och där gjorde sig järnröret påminnt i r.ö.v.e.n igen!! TRAMPA PÅ LEJON! Över gatan i full fart, fan bilar tar ingen som helst hänsyn till cyklister, jag stannar vid övergångstället, bilfan kör,jag har liksom bråttom, tänker på min stackars r.ö.v och spottar så där kvinnligt som bara kvinnor kan, och vem tusan kommer inte farandes i bilen mitt framför mig och vinkar glatt och ser antagligen min kvinliga loska som har smak av metall, jo Hillevi!!
Men Jag bjuder på den du!

Cyklar på som bara den, hemma 17:50, slänger ner min mat jag ska ha med till jobbet,känner att jag luktar så där okvinnligt ofräsch som bara vi kvinnor kan men en raggadusch var det inte på tal om, ut till bilen, in i det vita huset, JAG ÄR HUNGRIG!!!

Har 4 härligt busiga barn i huset, känner mig så där okvinnligt ofräsch som bara kvinnor kan. Men ta mig tusan, nu sitter jag här på jobbet lika ofräsch som innan, tur att jag jobbar ensam!

NU är mitt ägg färdigt, kaffet har runnit ner,dags för mellis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0