Hem ljuva hem....

I torsdags var jag på Tupperware party hos underbara Lotta. Och som alltid så slår hon på stort, här bjuds inte på kaffe och fralla utan helt fantastiska goda pajer! Hennes räkpaj, finner inga ord för hur j.ä.k.l.a god den är!!
Hon hade även gjort en vegetarisk paj som jag var snabb på att ta recept på. (Som vanligt )så glömde jag ta kort, synd för det var en fantastk syn! Så gott! Det blev massa härliga skratt och massa plast :)

Men innan jag kom till Lotta så skulle jag köra Milo till Gudhem och väga mig för det var ju torsdag trots allt. Milo skulle jag hämta kl 17, jag VAKNADE kl 16:22!! Så på 38 min så hann jag gå på toa, äta två knäckebröd, piffa till mig, ta på kläder, packa maten till jobbet och åka ner till vårdcentralen för att hämta Milo. SPÖREGNADE gjorde det med, i väg till Gudhem, in till stan, in på Atlantica, kö,kö,kö. På vågen, M.i.n.u.s 0,8!
 Sms:ade mamma GÅ UT! Kl var då 17:58, hämta mamma och sen illfart till Lotta!  Knappt hon hann få på sig bältet tror jag! :)

I fredags så skulle Nathalie och hennes vän piffas inför artdace genrepet, och jösses så fina de blev.
På kvällen kom Milli, vi skulle ha Y.r.r.o.l kväll. Ganska rolig film faktiskt! Då jag Ä.L.S.K.A.R estrella grillchips,  så blev jag så glad när jag såg på Coop att de har kommit me 50% mindre fett,slog till och köpte en påse men vilken b.e.s.v.i.k.l.s.e, så äckliga! Var stenhårda, och smakade inte som de vanliga!
Lessamt!

I lördags så var det kalas för finaste Lydia som fyller 5 år idag, där bjöds det på massa smarrigt!
Massa skratt och häliga människor.
På kvällen for jag vidare till Ms J för lite mera god mat och dryck!
Vi satt och pratade in på småtimmarna..
Jag fick till en fin "Bunt" dagen till ära som jag smyckade till med ett halsband.



Så idag då?

Jo då har jag vart på Kaffekoppen och ätit deras jättegoda Räkmacka, och pratat ännu mera med MrsEd,de stängde kl 15 och då for vi till Mösseberg och satt i solen på sommarhemmet med en glass i handen och pratade lite till .)

Så man kan ju undra hur många timmar jag har vart hemma sen i tisdag,inte många ialla fall, så i morgon ska jag inte göra ett enda jota tills jag börjar jobb kl 20:45, fantastikt!

Måste bli bättre på att ta bilder!



Lite piff jag köpte i Ullared..







Kommentarer
Postat av: Jennie

Ho ho!

Har du sett att Man kan se dej i ljusstaken .... Du har på din nya ugly suit!!;) när du tar kortet.... hi hi hi

2012-05-16 @ 19:57:56
Postat av: Jessica

Du kan få låna min otroligt sköna pice!! :):) Erkänn du är sugen!! :):) kram på dig!

2012-05-18 @ 03:20:37
URL: http://jessy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0