Lördag

Jag sitter i min u.n.d.e.r.b.a.r.t goa onepice och surplar kaffe, har ätit ett ägg och 2 knäckebröd,det är vad jag har gjort på hela förmiddagen. Det känns inte lockande för fem öre att gå ut,det b.l.å.s.e.r rätt rejält ute....

I går blev det f.r.e.d.a.g.s.m.y.s ala Lejon. Svägerskan och tjejorna kom, jag hade fixat MIN sallad som Nathalie hade beställt,fläskfilegryta och klyftpotatis. När vi satte oss för att äta så säger jag till N att jag har gjort min sallad men jag vet inte vad det är i den som gör att den är MIN. Emelie svarar då du har ju gjort den,och vet vad du har i och då är den ju din!!  Hon har ju en poäng!
Efter maten blev det godis,lite chips och dipp,fisprat och massa skratt! :)

I dag ska jag upp till m.a.m.m.a en sväng och sedan vidare till Milo,det var hon som blev överaskad igår! Gabbi kom hem från Oslo,lite spontant och underbart! Jag kan se Milos min när Gabbi stog utanför 00:30!! :)




Lite sol och fantastiska stränder vore inte fel just idag.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0