Solig vecka

Den lediga veckan har snabbt kommit och lika snabbt försvunnit, men jag har ju jobbat extra torsdag och fredag,puh! Det var verkligen l.ä.n.g.e.s.e.d.a.n jag jobbad dag på förskolan. Flera nya barn,nya "regler" och telefonsamtal hit och dit,jösses!

Det har varit r.ö.r.i.g.a.r.e än vanligt i fröken Lejons huvud :)
Jag saknar barnen väldigt väldigt mycket men jag stannar nog kvar på natten....
Men det var väldigt mysigt att barnen blev så glada när jag kom och jag fick så många härliga kramar.
Barnen är ju bra f.a.n.t.a.s.t.i.s.k.a
Jobbar dagtid i morgon med och sen väntar nätterna igen...

Veckan har varit fylld med familj och vänner..
Och Eurovision så klart!!
Hon gjorde det!!!
Var ute i Kungslena och vi var taggade till tusen.En mysig kväll med en väldigt massa skratt och arga kommentarer till röstningen!
Så kul!



Kungslena











Familjen












Free Falling





Kommentarer
Postat av: Marie L

haha aww.. va fina bilder! <3

2012-05-28 @ 10:57:50
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0