Vårruset

Funderar på om ett av mina mål ska bli vårruset 2013. Hur häftigt hade inte det vart!? 5 km runt Jönköping. Gick ju femman uppe på berget häromdagen, och det gick ju relativt fort! Med lite träning bara så.Tror jag ska ta en seriös funderare på det. Är det en jobbgrej, eller ska man dra med några andra sugna? Hmm tåls att fundera över.

1 natt kvar, sen är jag långledig igen och det ska återigen bli så gott, har sagt att jag kan jobba lite om det behövs, sitter gott i plånboken till semestern, :)

Nu längtar jag till min Goa säng, börjar bli segt nu....

A.d.j.ö.k.e.n



Kommentarer
Postat av: Gabbi

När är det? jag kan gärna vara med!!

2012-05-20 @ 10:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0