...Det där med

Finnar, och då tänker inte jag på vårt grannland Finland och dess invånare, utan de där finnarna som bara kommer från ingenstans en morgon. Jag har vart väldigt förskonad (alltid) av denna varelse med han som för tillfället har byggt bo på min haka har nog tagit med halva släkten, verkar det som.
Han, ja jag säger han, inte hon eller hen utan HAN för just nu så är den här finnen som en jobbig Karl man har problem att bli av med. Han är hård, rund, STOR, inte speciellt klämvänlig. Och sitter just på det stället som den syns allra mest. Sämre val av plats hade väl varit mellan ögonen..
Har inte han vänligt men bestämt flyttat vidare till någon annan tills i morgon så ska jag klämma, trycka,riva, och slå ihjäl den med allt jag har, och jag lär få ett stort vidrigt sår som jag kommer störa mig på ännu mer. Men om han av all förmodan väljer att stanna några dagar till så MÅSTE han bjuda på en rejäl splash när han väl är klämfärdig,en sådan där som sprutar, helst framför en spegel då man kan se vidrigheterna. Jag veeeet att jag är lite smått äcklig som gärna vill se hela förloppet men jag gillar, (okej jag erkänner ) ÄLSKAR att klämma finnar.

Denna bild får duga, inte lätt att få han att se snygg ut. Dra åt pipsvängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0