M.y.s.d.a.g



Med systeryster, började som sagt dagen på KSS, på vägen ut så höll jag på att aldrig komma ur den där snurrdörren! Marie höll ju på att garva halvt i hjälp sig, jag hittade liksom inte "glipan" mellan dörren och väggen, följde med dörren tills jag började bli lite rädd, började asgarva och det värsta var ju att vi inte bar skälva i snurrdörren. Folket blev nog lika ställd som jag blev, Marie skrattade ju fortfarande lika mycket. När jag väl kom ut så skrattar jag och säger : jag blev ju rädd!! Vi skrattade hela vägen till bilen och va de andra i snörrdörren undrade vill jag definitivt inte veta. MEN jag måste tillägga att snurrdörren var på högersidan om mig och jag är ju typ
90 % blind på höger ögat, Hihihihi

Sen for vi iväg till Elins Esplanad( jag vill fortfarande säga Maxihuset) där Marie bjöd mig på en smarrig lunch! Vi gick i affärer lite.. Jag höll på att bli blåst på 90 kr på HM, men den gick inte hem. :)

Vi skrattar väldigt mycket när vi ses, systeryster och jag.

Tack för en mysig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0