Detta.händer.bara.Jessica.igen

Kan lägga ytterligare en sak till listan.
När vi var på Ikea förra veckan så hade vi en härlig dag och innan vi for hemåt så stannade vi till på Citygross. Vi strosade runt för det är ju alltid lika kul när man är i nya affärer. Och när jag skulle betala så händer det!
Jag säger till kassörskan att jag ville ha en trisslott, och det fick jag. Satte in kortet i kortläsaren, började slå koden och kassörskan säger: Kan jag få be om legitimation. Va? Svarade jag och tittade på henne och sen på Lotta som säger: Har du köpt sprit?!
Slog in fel kod, och frågade varför hon ville se den (medan jag slog koden igen), du har köpt en triss säger hon. Slår fel kod igen, blev ju så ställd. Gav henne körkortet, och frågade igen varför hon ville se den. De har höjt priset och åldersgränsen till 30 för att köpa triss säger hon. Men va!? Svarar jag, tror du att jag är under 30 var det enda jag fick ur mig! ;)
Vi skrattade så himla mycket på vägen ut, visst var det konstigt!?

Men som sagt; Det där händer bara Jessica.


Kommentarer
Postat av: mamma ( ingela)

de va hon som gjorde fel med ålden
ja har kollat
de är 18 år som gäller

2012-09-25 @ 12:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0