Två blir en

Vaknade kl 8 i morses efter ha sovit ca 2 h i natt och var helt slut, har nyst, och hostat hela natten. Gick upp och tog en dusch, skulle till Optikern med Malmgrens kl 11 men det gick inte, jag var helt slut. Så jag tog på mig mys kläder tog Alvedon och la mig i soffan och där har jag legat hela dagen. Sovit, vaknat, sovit, vaknat,SUCK!

Men nu i kväll känner jag mig piggare, hostar som en tok men den lär ge med sig till slut.
Med den energin som jag hade nu så har jag ä.n.t.l.i.g.e.n rensat garderoberna.
Har en stor ikeapåse som m.a.m.m.a ska få. Så mina två knökfulla garderober blev helt plötsligt en.

Är lite sugen på någon av dessa 3 bågar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0