Tack

Marie för din hjälp med att göra min blogg så fin!
Den är ju helt annorlunda!

Ska ringa er strax och höra om ni vill med ut och gå i detta fina väder! Annars får ni bjuda på fika när jag har varit ut och gått!
Det är ju vår i luften!
Härligt!
Vårkänslor är ju speciella! Det nästan kittlar i magen,man blir glad!
Vill ta fram vårjackan,dra på varma leggins och en kjol,så känns det!
Men inte för att vara butter så lär det väl komma en omgång med snö igen!
Men snön är härlig den med fast när det är vår då är det verkligen vår!!

Jag är på väg eller har redan åkt  på vårförkyldningen! Inte roligt allas men vad ska man göra!
Nu jobbar jag hela helgen,börja kl21 i kväll till 8:30 i morgon börjar sedan kl18 på lördag kväll till 7 på söndag morgon och sedan 17-21:45 på söndag!  Sen jobbar jag måndag,tisdag,onsdag,torsdag sen är jag ledig fredag,lördag och söndag! 3-dagars helg! Jippi!

Nu doftar det kaffe här i hemmet,så nu ska det förtäras en kopp,sedan blir det en prommenad!

Ha det gott och en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, här var fint!!!
Visst får man vårkänslor, men det är ganska kallt faktiskt. Men det gör inget...inte så länge solen skiner. Kram

2008-02-15 @ 17:12:17
URL: http://maias.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej! Guuuuud det var evigheter sen vi sågs ju! *längtar lite efter dig;)*
MÅste säga vilken snygg layout du har fått, jag orkar inte skriva nåt på min blogg känns så meningslöst för mig att sitta där å kluddra nåt..hihi. Hoppas att allt är bra med dig? När var du ledig v8 eller hur sa du nu igen???

Ps har nåt att berätta men det tar vi en annan gång inget allvarligt men lite sorgligt.ds

KRam på dig!!!!

2008-02-16 @ 10:39:53
Postat av: Hetta

Hej Jessie!
ja, det va jätteroligt i fredags. synd att det inte fanns skinnjackor, vi får helt enkelt ta och snoka runt i andra affärer. Hoppas allt är bra med dig!
puss

2008-02-17 @ 12:31:00
Postat av: Mia

Ja, men nuuuuu var här sååååå fint

2008-02-17 @ 16:47:27
URL: http://maias.blogg.se
Postat av: Hetta

JAAAA! jag fick jobbet, eller det har alltid varit mitt tydligen, haha.
Men nu återstår ju bara den ekonomiska biten, men jag hoppas att allt kommergå i lås, allt bra annars då? fortf. frkyld? stackare. Ha en bra dag! puss

2008-02-19 @ 07:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0