onsdagsledig

och det är hur gött som helst!
Att det kan vara så gött att vara ledig så här mitt i veckan!
Göra vad man känner för,sova ut ordentligt och ha det allmänt gött!

Nu har jag hittat sängen som jag vill ha och den är svart! Äntlingen har jag bestämt mig!

Jag brukar kolla på hemnet,man får titta in hos folk och se hur de har det hemma!
Såg att det fanns flera hus ute i kinnarp/slutarp till salu! Där skulle jag kunna tänka mig att bo!
Gjorde det som barn och det var jättekul! Det vore så mysigt att bo där igen,och husen är ju inte speciellt dyra och visst finns det en del att göra på dem,men det skulle jag bara tycka vara kul!

Men men det dröjer väl innan jag bor i hus,men jag skulle kunna tänka mig att köpa hus själv om det vore så!

I dag så ska jag hjälpa till och städa huset,för det är inflyttningsdags i helgen för dom!!! Äntligen,det har verkligen tagit ett tag men nu är det dags!!
Och det blir sååå FINT!!

Ska kurera min huvudvärk nu innan det är dags att städa!!

image63

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0