Städpaus

unnar jag mig nu,har hållit på och städat sen jag kom hem! Så nu var de gott med lite kaffe. Det är rätt gött att verkligen storstäda,det är så skönt sen när det är klart. Rent och fint!  Passde på att tända lite ljus när jag pausar lite och det är sååå mysigt med tända ljus.

Imorgon så är jag lite sugen på att åka till hm och kolla lite men jag borde vänta tills lönen kommer,då känns det lite bättre att shoppa lite,fast jag är mest ute efter att kolla deras smycken.
Nu ska jag börja hård spara pengar,vill verkligen åka utomlands men det är alltid något annat pengarna går till men nu ska jag börja hårdspara och inte köpa massa onödiga saker för det har jag tillräckligt av. Visst grejorna är kul att ha men vissa saker är bara ren lyx. Sen så vill jag ju köpa nya möbler och då måste jag verkligen spara! Så nu börjas det  ordentligt.

Nä nu ska jag städa färdigt..



Kommentarer
Postat av: marie

rosita!? Erlands Son!? Va! du menar dotter hoppas jag!? haha. fattar inte. hur gammal e hon då?

2008-11-19 @ 15:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0