14 November

Då blir det ullared! Tjoohoo! Ska vli kul! Då ska jag köpa julklappar,och sen så ska det vara färdigt.Vill ju inte hålla på änna in i december med klapparna för det blr ju lätt så.
Det är snart dags att plocka fram julsakerna,det har gått så fort det sista. Känns inte som att det är den tiden än men det går fort nu,jättefort.

Köpte så söta små tomtar på osterian i går,ska ta bilder å visa er. Jag verkligen avskyr tomtar men nu finns det så många små söta som inte alls påminner om de gamla lessamma tomtarna.

Sitter i soffan och smuttar på lite julmust och kollar på Matakuten på tv 4. Fy vad hemsk skolmaten är egentligen! Jag vill inte veta hur Falköpings kommun gör med sin mat,för då skulle man väl smälla av!! Uscha! De jämför fiskpaneter med smörgås,man kan lika väl äta smörgås istället. Go Bert! 
Snart kommer Prison Break. Men det ska jag lägga mig och kolla på.
Minnernas på fredag? Aa de beror på lite..


 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nämen Jessie har DU köpt tomtar:D



Kul!

2008-10-29 @ 11:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0