Härliga lördag & trötta söndag



Lördagskvällen spenderades med Hetta och en massa matlagning.Kycklingpajen var suveränt god! Den rekomenderar jag verkligen! Testa den.  Efter en massa god mat och prat så var det dags för kaffe och efterrätt som bestod av en lite "nyttigare" kladdkaka med lime. Med lime så menar jag rivetskal från en lime inte en hel lime,eller hur Hetta? haha Men gott blev det! Fy vad mätta vi blev. Jag hade änna ont i magen på kvällen,är inte van att att så sent och så mycket. Tur att man inte gör det varje dag!  Tack Hetta för en jättekul kväll!

Idag har varit en sån där dag som jag har varit görtrött och inte gjort ett svatt,men sedan så har jag haft en sådan dunder huvudvärk,det har jag haft väldigt mycket de sista,och det är väl inte så bra kanske...
Nu ska det förberedas för en ny veckas arbete,och så ska det diskas inna jag lägger mig,fy va lessamt men nu måste jag verkligen göra det för imorgon så hinner jag inte,jobbar 8:30-17,har ryggympa kl 18-19, sedan börjar jag kl 21 igen och jobbar till 12:30 på tisdag! Bra start på veckan eller?
Nä disken väntar..

Kommentarer
Postat av: Hetta

ja det verkligen kul i lördags, och gott. Men man ska nog passa sig för kålen om du förstår va ja menar



;)



2008-10-13 @ 09:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0