Jobb,magont och nyfrisyr

så kan min vecka summeras!  Och veckan fortsätter lite till,jobbar i helgen och sen börjar en ny vecka,så rullar det på.
I går kväll hade jag en liten lillfredagskväll,degade i soffan och såg på film den nya Huken filmen faktiskt. Den var helt ok bra,bättre än den förra. Men lite overklig men sevärd,degmatrial helt enkelt.
Jag ser faktiskt i framimot tisdag då ska jag och mina kollegor på möte,och vad det är för möte säger jag inte,lite hemligt jag för vissa kanske,ska bli spännande!
Denna vecka har varit den segaste på länge,höjdpunkten var fikat hemma hos Hetta,och lite ommöblering! Fasen det blev bra Hetta! Hoppas du gillar det!
Jag har haft ont i magen i veckan änna sen i lördags,har tappat matlusten,illamående ja allmänt ont. Så någon vidare näring har jag inte fått denna vecka. En klick mos,och lite pannkakor i måndags,i tisdags blev det lite makaroner på jobbet,i onsdags blev det lite spaggeti hemma hos Hetta,onsdags blev det lite makaroner på jobbet och i torsdags blev det lite soppa på jobbet.Sedan har det inte blivit nåt mer. Magkatar sa Ingela som är sköterska,ja ve vet med det kanske lägger sig. Och det värsta är att jag är inte ens hungrig,tvingar i mig för att inte må ännu värre..

Jag fick ett infall i tisdagas;ringde frissan och frågade om hon hade några tider,japp kan du om en halvtimme? Ok. Så var det med det. Klippte upp och tunnade ut håret och hon tog hur mycket som helst men ändå märks det inte,knepigt men så är mitt hår knepigt. Men jag blev nöjd,nu är det lite mer frisyr istället för att det bara hänger där...
Har inga jättebra bilder men här kommer de..




Fast jag är ju en sådan som plattar håret,då blev det blir det ännu bättre..
Jag borde ta och städa lite,få ett sånt där idiorryck,för i helgen blir det inte av.
Innan jobbet i morgon så ska vi fixa lite med pappas saker,ställa de i mitt föråd och så där. I morogn är det 6 månder sendan min pappa gick bort i från oss,känns helt otroligt att det är 6 månader,ena dagen känns det som att det har gått fler år sedan andra dagen känns det som om det vore i går,konstig känsla. Ska till kyrkogården och tända ett ljus och sätta en blomma till pappa...

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad snygg du blev!!

2008-10-17 @ 17:03:59
Postat av: Hetta

Håret blev skitsnyggt, ännu finare i verkligheten. Och min lägenhet ska det inte ändras mer, bara nytt isåfall!



Tack så mycket för hjälpen, jättesnällt!



Jag tänker ofta på Lasse, allt roligt och snällt han sagt. Han va verkligen speciell. På alla sätt :)

2008-10-17 @ 18:27:30
Postat av: Kusin malin

snyggt;)

2008-10-17 @ 18:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0