Rond 3

Sitter här på jobbet och är på G att lägga mig men tänkte skriva ut lite schema först. Är åter på jobbet,för tredje gången i dag,hejåhå vad det går! Men i morgon är jag ledig. Ska bli superduper gött!

Ska skaffa mig ett pass nu så att man kanske kan låsa hemma och åka bort en vecka,vore hur gött som helst nu!

Jennie! Såg att du hade skrivit på msn,du hade loggat ut när jag såg det! Ska vi ta lite picknik på mösseberg på lördag kanske,Åsa kanske är sugen med? Tänkte höra med er iaf. Men jag hör av mig i morgon,måste bara fylla på mobilen,den har stått på 0 kr i 3 veckor nu.hihi

Satt och slötittade på sex and the city filmen hemma nu i kväll,blev väldigt överraskad,jag tycker ju inte om serien men filmen var ju kanon bra! Du hade rätt,Marie!

Nä om jag ska göra lite nytta nu kanske,bädda och lägga mig så jag orkar upp i morgon.

Kommentarer
Postat av: Mia

Svar: Tiden går så fort en sån här dag och det blev INGET praktiskt uträttat tyvärr men däremot planerade vi upp decembermånad ordentligt och fick mycket annat utrett som man inte hinner annars. Så det var väl helt ok. Men den där timmen på vindängen... jag vet inte... det är ju bra att få information men ibland kan jag lika gärna LÄSA det! Vad tyckte du?

2008-10-27 @ 15:58:10
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0