1 januari 2009



Då var det ett nytt år med nya tag. Och 2009 kommer att bli ett mycket bättre år än 2008,det är jag övertygad om.
Nyårsafton spendarades med nära och kära hemma hos broder med famij,mormor,Manne,Robbin,Anneli,Jonas,
Marie och Hannah. God mat och god dryck,det kan aldrig bli fel. Vi började med förrätten som bestod av 3 olika snittar,vilket var såå gott! Varmrätten bestod av ris,och en kinesisk köttgryta och även den var jättegod!
Efterrätten blev glass,bär,grädde med sås! Allt var så himla gott!
Det är mysigt att bara sitta ner allesammans och äta gott och bara prata,det gör man inte allt för ofta,tyvärr!

Sedan blev det massa godsaker att äta  och dricka med massa prat och skratt.
Vid tolvslaget så skålades det för fullt,och vi tittade på de fina raketerna,för det är verkligen fint att titta på.
 Emelie,som är 3 ropar jättehögt; PARTY,PARTY!!
Det börjar tidigt.men det var så himla roligt,åå vad vi skrattade åt..

På förmiddagen blev det fika på staden med Jennie,en massa prat och sedan lite shopping,en ny jacka till både mig och Jennie,och jag måste säga att jag blev faktiskt superöjd. Var lite skeptisk till en början men jag blev sååånöjd.

Snart åker jag till Sälen,det ska bli såå himla gött att komma i väg och bara vara lite! Jag åker ju inte skider så det ska bli kul att testa på men jag ska ta prommenader,strosa och bara vara. Såå skönt. En vecka kvar sen åker vi...

Jag skulle vilja gå på bio i helgen,det är så avslappnande att sitta där och äta popcorn,se på film,man lämnar verkligenheten i 2 timmar och det är skönt imellanåt,får suga lite på det,får se vad det går för filmer.

Men i dag ska jag ta en prommenad,göra en veckomatsedel,skriva handlingslista,och städa,för det är ett måste.

Joo sen så ska jag beställen en kortläsare med,så jag kan lägga in korten från kameran till datan,för nu börjar den bli full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0