FoLk AlLtSå!


Ibland så blir jag så irriterad på folk!
Ska det vara så svårt att bara säga som det är istället för att försöka slippa undan med ursäkter?
Jag hatar verkligen sånt!
Så i dag när jag var hos Åsa så pratade jag av mig rejält,Tack snälla som lyssnade på mig!
Men det är som hon säger: det är verkligen inte detsamma där längre! Och det stämmer!
Denna termin lär bli den konstigaste termin av de alla.
Flytten som ví inte vet nåt om,vart vet vi men sen då?
Blir det som det är sagt?
Hur blir det med mig? Ska jag behöva flytta redan? Det vore hemskt!
Det vill jag ju inte,verkligen inte!
Men vad har jag att säga till om? Ingenting skulle jag tro,men det känns inte rätt i magen just i dag, säger magkänslan  mig att de kommer att bli många förändringar redan nu,och det vill jag inte,inte nu!
Nu borde jag ju känna mig mer motiverad,glad,borde ha tagit nya tag efter semstern men så är det inte!
Vet inte vad det är med mig men men det bör väl ändra sig och snart hoppas jag,för så här kan det inte fortsätta.

Nä nu var tråkmaja tillbaka!

Jag har en ny kärlek! Apelsiner men keso! Såå gott!
När jag var med mormor i Tyskland när jag var lite och såg Keso för allra första gången så kunde jag inte fatta varför man skulle vilja äta det där vidriga kletet!?!?
Meeeen åå så gott det är,speciellt men apelsiner! Har ätit det varje dag denna vecka till mellanmål I tisdags på jobbet så såg barnen chockade ut,vad äter du Jessica!!?!? Keso,vill ni smaka? Alla barnen: NEEEJ!
Fröken P och jag skrattade ganska så friskt åt det!

Undra om all denna mat jag äter nu gör någon nytta,det vore ju ganska kul! Imorgon så ska det bli en lååång promminix efter jobbet kl 13. Den enda nackdelen är att min usb kabel till mp3 och mobilen är borta,båda 2 så att byta låtar går ju inte! Så i mp3n så är det musik i som har varit där i 2 år,fatta va enformigt,men det är ju lite fart i musiken så det duger och köpa en ny vill jag inte,för den funkar ju bra!

Nu ska jag ge mig på photoshop lite,får se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0