2 dagar kvar


  • sen är det semester! Fatta va gött! 5 hela veckor,det ska bli helt underbart.
    På torsdag ska det inhandlas lite rosé vin för att fira!

    Detta händer  på semstern:
  • London
  • Barnvakt i 4 dagar
  • Tyskland
  • Med mer,med mer

Om 6 dagar bär det av till London,växlade in pengar i dag,men fy va svårt det var att bestämma hur mycket jag ska ha med,men bättre med för mycket än för lite,tycker jag.

Nu ska jag bara fundera på vad som ska packas ner i resväskan. Inte för mycket men inte för lite heller.
Att det ska vara så svårt att komma på...




Äntligen så kom regnet och åskan! Det var så skönt när det kom,luften rensas upp så härligt.

Egentligen borde jag städa lite istället för att sitta här,men har inte riktigt orken för det,men de kommer och byter fönster i veckan så ordning och reda borde det vara..

I dag innan jobbet så var jag,Milo och Mikkis på stan för att växla pengar,när vi åkte dit så stannade jag för att släppa en cyklist,som då stannar till och jag säger:cykla på för fan.Tänker inte på att fönstrena är öppna och gubben hörde mig säga så,pinsamt var det men han skratta till så han blev säkert inte sur men fan va vi garvade i bilen!

Jag har blivit helt frälst i Ben and Jerrys glass! Så himla god!




Smaka på dom,så super goda!

Hejjdå


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att åka till London! Trevlig resa! Kram Emma

2009-07-01 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0