Viva la deutschland

Milli och jag har sett på Eurovision i kväll,jag hejade på Danmark men Tyskland var helt klart en bra låt,så
Grattis till er!

 


Vi åt även god mat,en helt ny oprövad kyckling gratäng.Som blev super god!!

3 Kycklingfiller
6 Champinjoner

Stek kycklingen,och sedan champinjoner.
Lägg sedan i en ungfast form.

Blanda sedan
2-3 dl grädde
1 burk passerade tomater (jag tog tomatkross)
1 Vitlöksklyfta

Häll detta över kycklingen och champinjonerna,häll sedan på riven ost.
In i ungnen ca 15 min,tills osten fått fin färg,på 200 grader.

Servera med sallad.

Sedan åt vi hemmagjorda ostchips,gurka,blomkål,paprika,selleri och Dippade detta i 2 olika dippar.
Att man inte gör det oftare? Det är ju så himla gott!

Var i skövde i dag med broder och familj,var helt klart på shoppinghumör men hittade ingenting! Inte nåt!
Joo ett par skor köpte jag ioch för sig! Ett par gula....
Men de andra hittade desto mer,jättefina kläder och skor till tjejorna. 


Nä nu är kl över 02.00 och jag borde lägga mig och sova,så jag inte sover bort hela söndagen.
Det är ju mors dag i  morgon!
Grattis till min mamma och alla andra mammor där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0