Så där ja

2 veckor har gått sen vi kom hem från vackra Thailand, under den tiden har jag umgåts med folk, shoppat (massor), ätit chips, potatismos,potatisgratäng,köttfärs i diverse former, doppat grönsaker, ätit kebab,beasås och lite tilll!
Ställde mig på vågen förra måndagen hos broder o hade inte gått upp något. :) och i måndags ställde jag mig på vågen hos vänner o den visade ett STORT + på 1,5 kg!!
F••n!

Så då förstår ni hur jobbet d va i dag o gå på VV möte, och här kommer de stora MEN då visade vågen där enbart ett LITET + på 0,2 h! Say What?!?

Sa till han att jag vägt mig o va den visade o han svarade: Det är denna våg som räknas! Snacka om att jag blev lättat! 0,2 h + på 5 veckor! De hade jag aldrig trott! :):) GÖTT

Så nu väntar en härlig sallad med kalkon,majs,gurka, sallad,ost och ananas på mig!

Heej då länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0